Hoger in Google met zoekmachineoptimalisatieSEO is het actief optimaliseren van een website door verbeteringen op het gebied van techniek, content, conversie en autoriteit door te voeren. Het doel van zoekmachineoptimalisatie is om jouw website hoger in zoekmachines zoals Google te krijgen. Hierbij gaat het om de organische zoekresultaten van de zoekmachine. Door middel van zoekmachineoptimalisatie ontstaat er een goede positie bij relevante zoekresultaten in de zoekmachine. Dit heeft een positief effect op de naamsbekendheid, de bezoekersaantallen en de kans op aanvragen of bestellingen. Want hoe hoger je in Google staat, hoe sneller iemand op je website klikt. En hoe meer bezoekers je krijgt, hoe groter de kans op aanvragen of bestellingen wordt. Maar om hoog in Google te komen, moet je website technisch geoptimaliseerd zijn voor de zoekmachine. Voor deze optimalisatie is een gedegen strategie en werkwijze nodig, ook wel SEO optimalisatie genoemd. Lees meer over de SEO trends in 2017. Zoekmachineoptimalisatie: een doorlopend procesVelen denken dat zoekmachineoptimalisatie een eenmalige activiteit is, maar het is juist een doorlopend proces. De manier waarop zoekmachines websites indexeren en het algoritme waarmee ze de posities in de zoekresultaten bepalen veranderen continu. Ook je concurrentie zit niet stil. De zoekmachineoptimalisatie van je website moet daarom geen eenmalige activiteit, maar een doorlopend proces zijn. Zo behaal je met een kleine investering het optimale resultaat. WerkwijzeZoekmachineoptimalisatie is ontastbaar, maar wij streven wel naar transparantie in onze werkwijze. Gedurende de campagne heb je een vaste projectleider die samen met jou toewerkt naar online succes. Deze projectleider gaat met jou in gesprek om de doelstellingen en de te ondernemen stappen te bespreken. Samen met een team van specialisten gaan wij aan de slag om die doelen na te streven. StappenplanBij de start van een SEO campagne zijn er een aantal vaste stappen die we doorlopen. Die stappen lichten we toe in onderstaand stappenplan: Vrijblijvend adviesgesprekElk traject start met een vrijblijvend adviesgesprek (op locatie of telefonisch) met één van onze adviseurs. Tijdens dit gesprek geven wij advies over de middelen die het beste ingezet kunnen worden om het maximale rendement uit de website te halen. Soms is zoekmachineoptimalisatie vanwege te hoge concurrentie niet de oplossing. In zulke gevallen geven wij het eerlijke advies om niet te investeren in zoekmachineoptimalisatie, maar bijvoorbeeld in zoekmachine adverteren, retargeting, e-mailmarketing of social media marketing. Ook laten we je tijdens dit adviesgesprek zien welke resultaten wij hebben gegenereerd voor soortgelijke bedrijven. Zo krijg je een helder beeld van wat wij voor jou kunnen betekenen. Na het toelichten van onze werkwijze en het bespreken van de mogelijkheden maken we een voorstel op maat voor jouw bedrijf. IntakegesprekGa je met ons in zee? Dan volgt een intakegesprek met één van onze projectleiders. Gedurende de campagne heb je één vaste projectleider die samen met jou streeft naar online succes. In het intakegesprek wordt alle relevante informatie omtrent jouw bedrijf besproken en nemen we de doelstellingen door. Vervolgens gaat ons team van specialisten met die doelen aan de slag. Uitgebreide websitescan + zoekwoordenanalyseNa het intakegesprek voeren wij een gedegen zoekwoordenanalyse uit. Ook maken we een uitgebreide websitescan. Deze zaken nemen we met je door. Na goedkeuring starten wij met het optimaliseren van je website. De volgende onderdelen nemen we mee in de SEO: ContentoptimalisatieNadat de zoekwoordanalyse is goedgekeurd en we weten op welke zoekwoorden we ons gaan richten, gaan onze SEO tekstschrijvers aan de slag. Zij schrijven SEO teksten die goed te indexeren zijn door zoekmachines én die bezoekers aanzetten tot het doen van een aanvraag of bestelling. Technische optimalisatieHet fundament van een goede vindbaarheid is de techniek achter de website. Alle elementen worden door ons gecheckt en waar nodig geoptimaliseerd met het oog op de zoekmachinerichtlijnen. Dit zorgt ervoor dat de website goed gescand kan worden door de zoekmachines. Ook plaatsen we bij de technische optimalisatie de eerder geschreven SEO teksten, zodat de website op gerichte zoekwoorden gerankt kan worden. Voor deze SEO teksten maken we speciaal ontwikkelde landingspagina’s aan. ConversieoptimalisatieJouw bezoekers moeten datgene kunnen vinden waarnaar ze op zoek zijn. Onze specialisten nemen daarom de gebruiksvriendelijkheid van jouw website onder de loep. Welke onderdelen moeten aangepast worden om de gebruiksvriendelijkheid te verhogen? Wij zorgen voor een hoger rendement van aanvragen en bestellingen door de website zo eenvoudig mogelijk in te richten. Dit proces begint al bij de opstartfase van de campagne en wordt tijdens elke maandelijkse optimalisatie verbeterd.
Best4u Internet Marketing B.V. |
https://www.best4u-internetmarketing.nl/diensten/zoekmachine-marketing/ |
de belangrijkste stappen bij het starten van een bouwproject
Het starten van een bouwproject, groot of klein, vereist een